Door de jobfairs, werkjes en andere afleidingen is mijn thesis wat blijven liggen. Vanaf dit weekend ga ik daar terug verandering inbrengen en weer intensief aan mijn thesis werken! Ik heb niet helemaal stilgezeten dus hier volgt een kleine update.
Ondertussen ben ik nog altijd bezig met het implementeren van de techniek uit de paper van Günther. Voor de karakteranimaties gebruik ik de open-source Cal3d library. Omdat ik Cal3d wil gescheiden houden van mijn eigen code ben ik aan een "interface" aan het werken tussen de ray tracer en Cal3d.
Het is al mogelijk om skeletinformatie en boundingbox informatie uit Cal3d te halen en hier enkele coole animaties mee te renderen. Met de transformaties zit ik nog wat in knoop, hier vrees ik dat ik eens een goed boek zal moeten zoeken over character animation.
De deadline voor de thesis is 17 juni, dat lijkt nog heel ver, maar Ares heeft me aangeraden een planning te maken en eens na te denken over een inhoudsopgave voor mijn thesis. Dus daar zal ik me ook mee bezig houden dit weekend.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten