- Rebuild (elk frame herbouwen van de versnellingsstructuur)
- Refit (elk frame aanpassen van de versnellingsstructuur)
- Fuzzy (1 versnellingsstructuur bouwen voor alle frames)
Om het allemaal wat sneller te laten gaan heb ik mijn ray tracer omgebouwd naar een packet ray tracer. Dat geeft een significante snelheidswinst, benchmarks zal ik weldra posten.
Om een grondige analyse te doen beschik ik over 3 verschillende modellen:
- Cally (37, 3342 driehoeken)
- Skeleton (23 botten, 4604 driehoeken)
- Paladin (58 botten, 3422 driehoeken)
- Walking (rustig wandelen en wuiven)
- Jogging (joggen en een pijl afvuren)
- Freestyle (een funky beweging)
Om het allemaal wat sneller te laten gaan zal ik de filmpjes maken met een resolutie van 512 x 512 pixels. Om op te warmen zijn er hier al 3:
Cally Walking
Paladin Jogging
Skeleton Freestyle
Alle animaties zijn gerenderd op 512 x 512 pixels met framerates tussen de 15 en 25 frames per seconde.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten