dinsdag 4 november 2008

Benchmarks

Zoals gisteren beloofd enkele benchmarks op een resolutie van 1024 x 1024 pixels zodat we eens deftig kunnen vergelijken met andere implementaties.

Scene

#driehoeken

Tijd (seconden)

#intersecties/straal

Ulm box

492

3

9.55

Classroom

9250

14

44.519

Office

34.000

8

25.78

Soda

141.636

12

52.11

Cabin

219.435

17

48.08

Armadillo

345.944

4

8.57

Atrium

559.992

1215

111.27

Conference

721.945

15

30.296

Cruiser

3.636.291

24

73.01

Asian Dragon

7.219.045

5

10.15



Om een obscure reden rendert het atrium nog altijd veel langer als de rest van de scenes. Zoals Ares reeds voorspeld had is het aantal driehoek/straal intersecties sterk gedaald.

De build time voor de versnellingsstructuren is niet bijgerekend daarom zal ik deze een van de volgende dagen ook posten.

Geen opmerkingen: